آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آروشا کوچولو

عکاسی از نی نی توی دل مامانی

1390/11/13 11:09
نویسنده : مامی
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عسل مامانی.خوبی؟خوب داری بزرگ میشیا شیطون!!!

نی نی گل من...باورم نمیشه که ١٢ روز دیگه مونده تا بیای توی بغلم...من و بابایی حسابی ذوق زده و منتظریم.

دیروز رفته بودیم اتلیه عکاسی...منو شما و بابایی...یه عالمه عکسای ٣ نفره گرفتیم.من و بابایی و نی نی توی دل مامانیش...هه هه.

خیلی سعی کردم که شما خشمل بیفتی توی عکس...

حالا شما بیا تو بغل ما ببین بابایی چه عکسایی بگیره از شما...وویی...

دخمل گلم.درسته که من و بابایی خیلی ذوق داریم و هولیم...

اما شما هول نشو که زود بیای...باشه؟

شما باید روز ٢٥ بهمن...سالم و تپل مپل بیای تو بغل ما...

پس راحت باش و تا اونموقع حسابی بزرگ شو که

سر وقت خانم دکتر شمارو بیاره بیرون از دل مامانی.

باشه عسلم؟

توی دل مامانی مراقب خودت باش عزیزم.

خیلی دوستت دارم.

هزار تا بوس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)