آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آروشا کوچولو

انتظار

1390/11/6 16:39
نویسنده : مامی
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی...

خوبی دخملم...نمیدونی مامانی چقدر دلش تنگ شده واسه شما....ماچ

٢٠ روز دیگه مونده تا شما بیای پیش ما دختر گلم....و من خیلی خیلی منتظرم...دیگه صبر ندارم

 عزیزم.لبخند

میدونی گلم؟انتظار خیلی سخته...همش با شما حرف میزنم و نازتون میکنم و ضعف میرم وقتی

 با اون دست و پاهای موچولو وول میخوری توی دل مامانی....وقتی بیای چقدر دلم تنگ میشه

 واسه لگد هات!!!واسه سکسکه های آرومت...خیلی دوستت دارم عشق مامانی.قلب

این روزا کاش بگذره زودتر...تا بیای توی بغلم عسلم.بغل

دلتنگتم نی نی قشنگم...امان از انتظار...

اما شما مامانیو ببخش که انقدر بی تابی میکنه...به موقع و سالم و سلامت بیا پیشمون

 عزیزم...بیا و من و بابایی رو بشتر از پیش عاشق کن.

عاشق همدیگه...

عاشق خودت........

وعاشق زندگی قشنگی که با اومدن شما قشنگتر میشه.

دوستت دارم عزیزم.بوس .....................................ماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)