آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

آروشا کوچولو

نظرات (10)

mAhyA
28 بهمن 92 17:38
وااااااای خدایا باورم نمیشه دارم عکسای جدید آروشا خانومی گل و خوشگلمو می بینم ماشالله هزار ماشالله ماه شده مثل عروسکه نمیشه یه کم زود به زود و بیشتر عکساشو برامون بذارید آخه؟!؟!؟ نمی دونید من چقدررررر ئلتنگش میشم و مرتبا به اینجا سر میزنم... اگه توی فیس بوک هستید ممنون میشم بگید با چه اسمی تا اونجا بتونم پیداتون کنم نظر خصوصی هم دارید
گنزو
30 بهمن 92 15:35
اي جان دوسالگيت مبارك خاله منتظرت بودم
پریا
2 اسفند 92 12:14
تولد پرنسس زندگیتون مبارک همیشه شاد و سلامت باشه چقد ملوستر و نازتر شده آروشا جون خیلی دلم براش تنگ شده بود
طراح نو
4 اسفند 92 1:30
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مینا
6 اسفند 92 10:11
تولدت مبارک پرنسس کوچولو
مامانم مهرسا
20 فروردین 93 18:24
سلام اروشا جان چقدر دختر زیبا هستی ودوست داشتنی هستی میشه به لینک من هم بیایدومهرسای من را ببینی
عشق مشکی یواش
5 اردیبهشت 93 7:41
سلام
سوین
2 تیر 93 22:41
سلام خیلی دختر نازی دارید خدا حفظش کنه . عزیزم اینستا هم هستید ؟
محدثه
28 تیر 93 11:59
راستی شما چند سالگی مادر شدین؟
محدثه
11 مرداد 93 18:48
خیلی نازه کاش منم در اینده یه همچین دخمل نازی داشته باشم