آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آروشا کوچولو

دلتنگی من

1390/11/17 23:01
نویسنده : مامی
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.

کمتر از یک هفته به اومدنت مونده و این انتظار چند روزه....من رو توی حس غریبی فرو برده.

ترس از جای خالی نفس هات توی دل من....

ترس از لمس بطنی که خالی از وجودت شده....

ترس از دلتنگی روزای با تو بودن.....٩ ماه همنفست بودم...همنفسم بودی...گل مادر....

دلم واسه نفسهایی که با تو میکشیدم تنگ میشه....خیلی...خیلی.

لمست میکنم...حجمی که زیر بطنم نفس میکشه ....

بو میکشم...نفسی که زیر پوستم جریان داره...

و این لحظه های آخرین یکنفس بودن رو تا به اخر نفس میکشم...با همه وجودم.

گل من...زیبای من...

بیتابی دیدن روی ماهت ...اگر چه شده حس تمام لحظه های من...

اگر چه قلبم از شوق دیدنت دیگه جای موندن نداره و داره به آسمون ها پر میکشه...

اما چه دلتنگ میشم...چه مادرانه دلتنگتم گل من....

دلتنگ حس عجیب جدا شدن یک فرشته....از حجم جسم بیتاب من...

بیا...بیا گل مادر....

من دلتنگم...اما تو باور نکن این آشفته بازار قلبمو...بیا

بیا تا برای همیشه ...

فرشته کوچک خوشبختی من باشی.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان الینا
17 بهمن 90 23:45
سلام انشاالله که به سلامتی نینیتو بدنیا بیاری وقدمش براتون خیر باشه





مرسی دوست من.
بهترین دعا برای من همینه که نینیم سالم و سلامت به دنیا بیاد...
مرسی از دعای خوبتون.


مامان الی
18 بهمن 90 14:07
عزیزم
سلام
چقدر قشنگ این حست رو توصیف کردی
معلومه که روزای خوبیه وامیدوارم که سلامت نی نی رو بغل بگیری و تا آخر عمر پیشت و با تو بمونه
بوسسسسسسسسسسس


مرسی خانومی.منم امیدوارم که پیشم بمونه...برای همیشه.


مامانی شیما وحدیث
18 بهمن 90 14:11
سلام عزیزم
چقد رخوشحالم که یه فرشته ی ناز دیگه به جمعمون داره اضافه میشه .
ایشالا که به سلامتی فارغ بشی وصدای گریه ی دخملی خونه رو پر کنه وخواب وخوراک وازت بگیره
وقت کردی به ماهم سری بزن


مرسی از دعای بامزه ای که کردی...
اره...حتی اگه خواب و خوراک رو هم ازم بگیره بازم بودنش شیرینه.


آتنا مامان روشا یدونه
25 مرداد 92 14:14
همه عکسهای وروجکمون رو دیدم خیلی نانازی بود . در ضمن فسقلی هامون همسنن و تقریبا اسمشون هم شبیه همه ولی معنیش یکیه آروشا جونم شما دومین دوست من هستید که اسمتون آروشا خوشحالم که باهاتون آشنا شدم