آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آروشا کوچولو

تولد عشق

1390/11/24 23:06
نویسنده : مامی
603 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روز بزرگیه....به بزرگی یک رویای شیرین.

فردا نور عشق من و تو از بطن من میتابه عشق من...

فردا تولد عشقه...١٤ فوریه...ولنتاین.

و این روز داره همزمان میشه با تولد عشق من و تو...

شهرام من...عشق من...فردا من و تو در روح آرام و بیگناه یک کودک طلوع میکنیم.

من و تو....فردا در جسم کوچک یک فرشته...با هم از نو...متولد خواهیم شد.

من و تو....در آستانه جاری شدن هستیم...

در انتظار یک افتاب...

یک نور...

یک پرنده...

پرنده کوچک خوشبختی.

 

 

 

 

 

 

سلام دخمل گلم...

میدونی که فردا قراره پا به دنیای ما بذاری عزیزم؟؟؟

نمیتونی تصور کنی که جه حالی دارم...

امشب بابایی من رو برد بیرون...هوا خوردیم...بستنی خوردیم.

و به این فکر کردیم که فردا یه نی نی ناز توی بغلمونه.

نی نی ناز یعنی شما دخملم.

امشب رو هم توی دل مامانی راحت بخواب که فردا روز بزرگیه...

روز عشقه...

روز تولد زیبای شما دخترم.

خیلی دوستت داریم...از حالا...تا همیشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا مامان درسا
26 بهمن 90 1:48
سلام می می جونم
ایشالا که به سلامتی زایمان کردی و نی نی گلت هم سالم و سلامت به دنیا اومده عزیزم.
می می جونم از من به تو یه نصیحت خیلی خیلی صبر داشته باش. اولش یه کم سخته با همه شیرینش عزیزم.
زودتر از خودت بهمون خبر بده عزیزم. بوسسسس واسه خودت و آروشای عزیز.


مرسی ساراجون...آره سخته ولی خییییییییییلی شیرینه.