آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

آروشا کوچولو

برای تو...همسرم.

1390/11/23 14:40
نویسنده : مامی
586 بازدید
اشتراک گذاری
 

در تاریكی چشمانت را جستم
در تاریكی چشمهایت را یافتم
و شبم پر ستاره شد
× × ×
تو را صدا كردم
در تاریكترین شب ها
دلم صدایت كرد
و تو با طنین صدایم به سوی من آمدی
با دست هایت برای دست هایم آواز خواندی
× × ×
با تنت برای تنم لالا گفتی
چشم‌های تو با من بود
و من چشم‌هایم را بستم
چرا كه دست‌های تو اطمینان بخش بود
× × ×
صدایت می‌زنم گوش بده
قلبم صدایت می‌زند
× × ×
شب، گرداگردم حصار كشیده است
و من به تو نگاه می‌كنم
× × ×
از پنجره‌های دلم
به ستاره‌هایت نگاه می‌كنم
چرا كه هر ستاره آفتابی است
× × ×
من آفتاب را باور دارم
من دریا را باور دارم
و چشم‌های تو سرچشمه ‌دریاهاست.

« احمد شاملو »

 

 

 

 

 نی نی گلم...

 

 شما ٢ روز دیگه به این دنیا میای...اروم . بی صدا...

 

 میای و دنیای من و بابایی رو عاشقانه تر میکنی...

 

 میخوام بدونی ما حالا و برای همیشه کنارت هستیم...

 

 عشق عمیقی که از تو....توی وجودم حس میکنم...

 

 از اونجاست که میخوام بدونی...

 

 مامانی یکبار و برای همیشه عاشق شد...عاشق بابایی...

 

 وشما دختر گلم...نیمی از وجودت همون عشقه...

 

 برات بهترین ها رو میخوام عزیزم....

 

 همه لحظه های شاد دنیا رو...

 

 و روزی که توام عاشق بشی...

 

 دوستت دارم...از حالا....تا اخر تمام لحظه های با هم بودن.

 

 دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)