آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آروشا کوچولو

نی نی ما...چه نازه!

1390/10/21 13:02
نویسنده : مامی
1,398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل موچولوی مامانی.

خوبی عزیزم؟اینروزا خیلی وول میخوری توی دل مامانی ها...مامانی هم دلش ضعف میره واسه شما.

دیروز با بابایی رفتیم و کللللی دوباره واست چیز میز خریدیم...دلم میخواست هر چی توی فروشگاه ها بود بخرم واستون...اما صبر میکنم بیای توی بغل مامانی که با هم بریم خرید...میدونم که شما هم مثل مامی عاشق خریدی...مگه نه؟قربونت برم عزییییییییییییییزم.

این روزا هی به عکس نی نی ها نگاه میکنم و فکر میکنم که یعنی نی نی من چه شکلیه؟اما هر شکلی که باشی عاشقتم نی نی قشنگم...و فقط از خدا میخوام که سالم و سلامت بیای توی بغل ما.توی دل مامی مواظب خودت باش عسلم...باشه؟

 

اینم عکس چند تا نی نی که خیلی نازن.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ღ ♥ مـטּ و خــودم توتایــ ے♥ღ
25 دی 91 10:31
سلام وبت قشنگه یکی از نینی هاتو کپی کردم بیا ببینش