آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

آروشا کوچولو

دو ماهگی آروشا

1391/1/29 14:04
نویسنده : مامی
1,993 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی عسلم آروشا کوچولوی مامان!!!

روزا داره میگذره و شما هر روز بزرگ تر و شیرین تر میشی گلم...

 و من دارم لحظه به لحظه بزرگ شدنت رو نفس میکشم و زندگی میکنم!

هم آرزوی بالیدنت رو دارم  و هم دلم واسه این روزای شیرین تنگ میشه....خیلی!

دخترم...کاش حس این روزای منو میفهمیدی...شایدم میفهمی...وقتی با اون چشای

قشنگت توی چشام خیره میشی حس میکنم داری باهام حرف میزنی...حس میکنم میفهمی.

همه چیز رو میفهمی و با نگاهت جواب میدی....چون هنوز نمیتونی واسه مامی شیرین زبونی کنی عسلکم.

قد تموم دنیا دوستت دارم عزیزم...کنار مامی بمون...واسه همیشه!

 

 

اینم عکسای تولد ٢ ماهگی آروشا خانوم...

 

 

 

 

الان که دارم این مطالب رو مینویسم آروشا خانوم حال نداره!!

واکسن زده و جاش خیلی درد داره...درد و بلات بخوره تو سر مامی خشگلم!

دعا کنید که نی نی گلم زودی خوب بشه و دوباره واسه مامی شیطونی کنه و بخنده!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پریا
30 فروردین 91 10:56
سلام مامان آروشا گلی خدا نکنه حال ندار باشه دعا میکنم زود زود حالش خوب شه ایشالله تولد دو ماهگی مبارک سالهای سال سلامت کنار مامان و بابا باشه خانم خوشگلتون بوس به روی نازش که زود سرحال شه مامانی از شیرین کاریاش بگه


مرسی گلم!