آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

آروشا کوچولو

عاشقانه

1390/12/23 22:21
نویسنده : مامی
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم...

این منم...مامی شما عزیزم...

شما داری روز به روز بزرگ تر میشی و دلبر و بلا! و من و بابایی هم عاشق اداهای شما.

عزیزم نمیدونی با وجودت دنیای من و بابایی چقدر عاشقانه تر شده...

از روزی که اومدی یه دتیا عشق و امید آوردی با خودت...نمیدونی چقدر عاشقتیم گلم!

حالا که اینارو برات مینویسم شما مثل یه فرشته کوچولوی خشمل خوابیدی...

آروم و بی صدا...

و من عاشق اینم که وقتی خوابی بشینم و ساعت ها تماشات کنم.

هر روز بیشتر از دیروز احساس خوشبختی میکنم که تورو دارم عزیزم...

همه روزها و ساعت های منو پر کردی و من نه ناراحتم و نه خسته میشم

که همه روزم روبا تو باشم.

همیشه سالم و سلامت کنارمون بمون گل مامان...

هزار تا بوس واسه لپ های سرخ و قشنگت.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ترنم
23 اسفند 90 23:55
عزیزم همه میگن مادر شدن یه معجزه ست.فرشته ی کوچولوت مبارکت باشه.دعا کن فرشته ی منم صحیح وسالم بیاد بغلم.....
پریا
24 اسفند 90 10:48
خیلی وبلاگ قشنگی دارین. من هروقت سر میزنم کلی قربون صدقه ش میرم و خوشحالم که باهاتون آشنا شدم و گل دختر خوشگلتونو میبینم.


مرسی منم خوشحال میشم که به وبلاگ دخملم سر میزنید و بهش انقدر لطف دارید...مرسی.
بابای ارشیا خان
22 فروردین 91 17:01
سلام خداوند آروشا جون رو براتون مایه برکت زندگی و دلخوشی همه عمر قرار بدهد . اجازه میدید از آروشا جون یه عکس تو وب ارشیا قسمت دوستای خوب ارشیا بزارم؟


مرسی...خدا نی نی شما رو سالم و سلامت نگه داره.بله میتونید عکسشو بذارید.البته من کپی رو ممنوع کردم توی سایتم...میتونید از printscreen استفاده کنید