آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

آروشا کوچولو

حالا دیگه منم شناسنامه دارم

1390/12/8 22:23
نویسنده : مامی
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامانی....سلام عسل مامی...خوبی عشقم؟؟؟

بله که خوبی....شما نفس منی عزیییییییزم....

دیروز بابایی گل شما...رفت و براتون شناسنامه گرفت...

خانم آروشا امیرسلیمانی...به به...

ایشالله که همیشه خوش نام باشی گلم...

 

دخمل گلم...خیلی دوستت دارم عزیزم.

اینروزا داری حسابی شیر میخوری و بزرگ میشی عسل مامان.

مامی هر شب تا صبح بیداره و به شما شیر میده...چون شما دوست داری

 شبها بیدار باشی...

اما عیبی نداره عزیزم...من و بابایی واسه شما هر کاری میکنیم...

اگه بدونی بابایی با چه عشقی نصف شب بیدار میشه و تماشاتون میکنه....

تازه کارخرابی های شما رو هم نصف شبها بابایی عوض میکنه...هه هه.

زودی بزرگ شو مامی...باشه؟ نه خیلی زود....کم کم...آخه

 اونوقت دلم واسه اینروزا هم تنگ میشه.

چقدر خوشحالم که امسال عید ما ٣ نفریم...

چه عیدی بشه امسال...وویییی!!!

هزار تا بوس از من و بابایی برای شما دخمل گل!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سیا کیا
8 اسفند 90 20:22
سلام مبارکه شناسنامه خانمییییییییییی

ایشالا عروسش کنیییی

بیا کلوپ یه سری هم به ما بزنننننننننن


مرسی سیا جون....
اگه وقت کنم حتما میام...اگه آروشا خانوم شیکمو بذاره.هه هه
ترنم
9 اسفند 90 0:06
سلام عزیزم شناسنامه ی اروشا جون مبارکهههههههه از طرف من ببوسش.....فدای اون چشاش


مرسی ترنم جون...ایشالله نی نی خودتو بغل کنی عزیزم...
شب پره!
9 اسفند 90 0:06
سلاااااااااااام.دورش بگردم این شیرین عسلو.مبارک باشه .ای جان جوجو کوچولو شناسنامه هم داره.برکت خداوند به فراوانی در زندگیتون و عمرتون باشه .و آروشا کوچولو همیشه سلامت باشه.همین طور شما.
دلم من یکی رو آب کردین .من هر روز این وبلاگو چک میکنم. هر چند میدونم الان باید تمام و کمال وقتتون واسه این ناناز خانوم باشه.بازم عکس بذارید ازش .بوووووووووووووووس واسه آروشا خانوم.


مرسی دوست خوبم...خیلی لطف دارین...
باشه حتما عکس ازش میذارم.