آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آروشا کوچولو

6 ماهگی

1391/6/19 23:06
نویسنده : مامی
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از دخمل گل من که داره 7 ماهش تموم میشه!!!

 

 

 

اینجا دخملم داره میگه که خیلی خوشحاله که با من و بابائی اومده تنیس!!! 

 

 

 

 

 

اینم از صندلی غذاش که نشسته روش و داره مطالعه میکنه....چه ژستی هم گرفته جو جو!!!

 

 

 

اینم از روروئکش که فعلا فقط میتونه عقب عقب بره...هه هه!!!


 

 

 

 

این عکس مال 6 ماهگیشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

mAhyA
20 شهریور 91 1:08
هزار ماشالله به این عروسک خوشگل راستی جواب منو ندادید شما پیج ارید توی ف.ب؟؟؟؟؟
پریا
20 شهریور 91 10:00
روز به روز خوگشلتر میشه آروشا جونی دلم تنگ شده بود
mAhyA
20 شهریور 91 14:39
من عاشق آروشام هِی میام عکساشو میبینم و میرم عاشق عکس اولیشم که دسته تنیس تو دستشه ماشالله ماهه خیلی دیر به دیر عکساشو برامون میذارید ما هم خیلی دلتنگ این عروسک میشیم

جوابمم که باز ندادید


مرسی از لطفتون...آخه کم میام نت کلا...
ببخشید نفهمیدم که جواب چی رو ندادم؟؟؟
mAhyA
24 شهریور 91 15:20
همین که توی فیس بوک صفحه دارید یا نه؟؟ گفتم اگه فیس بوک صفحه دارید بیام اونجا آروشای گلمو ببینم
ترنم
28 شهریور 91 1:02
عزیزم هزار ماشالا به جوجوی نازتتتتتتتتتتت خیلی خیلی نازززززززززززززززززز اومدی ساری بیا ببینیمتون
ترنم
28 شهریور 91 13:00
ووییییییییی خیلی ناززززززززززز هزار ماشالا اومدین ساری بیاین ببینیمتون

راستی اروشا رو خارج کشور بردی؟


مرسی عزیزم...لطف داری.