آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آروشا کوچولو

نظرات (6)

سیا کیا
17 تیر 91 21:01
افرین مامی ماریای اروشا خانومممممم
دخملمون ماشالا دیه یه پارچه خانومممممم شده هاااااااااا
عزیزم چه ماهی هم دوست دارهههههههه
راستی وب ویانارو واست توی پستای قبلی گذاشتم
سعی کن برنامه هاتو یه جور بچینی به کلوپ بتونی سر بزنی
راستی کلوپمون عوض شده:دوستای قدیمی و نی نی های نازشون

وای دلم واسه همتون خیلی تنگ شده....دعوتنامه بدید واسه کلوپ جدید...من ندارمش.
پریا
18 تیر 91 10:28
خیلی ناز شدی آروشا جون. الهی ناز تو وانش بازی میکنه.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس شصتشو میخوره وقتی لالا کرده خیلی خواستنی شده


مرسی خاله...مامانم تنبل نیستا...خیلی کار داره وقت نمیکنه بیاد...اما من بهش گفتم که بیاد و هی ازم عکس بذاره.
سارا (مامان درسا)
18 تیر 91 21:51
ای جونننننننننننننننننننننننن ماشالا ماشالا
mAhyA
27 تیر 91 1:08
jaaaaaaaaaaaaaaaaaan
ترنم
1 مرداد 91 13:24
سلام عزیزم خوبی؟چه خوب که دوباره عکس گذاشتی؟هزار ماشالااااااااا به دخمل نازت همه ی عکساش نازن ولی من اون لباس صورتیو خیلی دوست دارم الان چند وقتشه؟میشینه؟بیا برامون از کاراش بگو............


مرسی ترنم جون....الان توی شیش ماهگیه...یکم با کمک میشینه....کلی خنده رو شده دخملمون....تو از پسر گلت بگو!!!
مروا مامی پویان
1 مرداد 91 21:46
ماشالله به این اروشا که عینه عروسک نازه و خوش تیپ البتهههههههههه

ولی حیف که مامانش خیلی تنبله و دیر به دیر اپ میکنه وب این ناز نازیو


مامانم تنبل نیست خاله....هی باید واسم فرنی و آبمیوه درست کنه وقت نمیکنه بیاد....هه هه.